Zwroty i reklamacje

Zwrot:

1. Konsumenckie prawo do zwrotu towaru przysługuje przez 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.

2. Prosimy przesłać  informację na temat zwrotu drogą elektroniczną na adres email: kontakt@caseworld.pl

3. Otrzymany przez e-mail formularz należy wypełnić, a następnie dołączyć go do przesyłki wraz z paragonem lub skanem faktury VAT.

4. Przesyłka powinna zostać zabezpieczona tak, aby zwracany produkt nie uległ uszkodzeniu.

 

Podstawą do przyjęcia zwrotu są spełnione warunki: 

a) Produkt nie był używany i nie został uszkodzony

b) Do przesyłki zwrotnej wraz z produktem dołączono formularz zwrotu i dokument lub skan dokumentu zakupu.

  

Klient dokonuje zwrotu na własny koszt.

 

Zwrot należności za produkt następuje w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przez naszą Firmę przesyłki na wskazane w formularzu konto bankowe.

 

Reklamacja:

Na naszej stronie znajdą Państwo tylko oryginalne produkty najwyższej jakości. Sprzedaż konsumencka jest objęta 6-miesięczną gwarancją, a sprzedaż na fakturę VAT gwarancją 3-miesięczną z wyłączeniem rękojmi.

 

Gwarancja szkieł hartowanych i folii ochronnych uwzględnia jedynie wady fabryczne wykryte przed zdjęciem plomb zabezpieczających. 

 

W przypadku wykrycia wady fabrycznej lub powstałej w trakcie użytkowania prosimy o kontakt drogą elektroniczną na adres: kontakt@caseworld.pl. W treści wiadomości prosimy opisać wadę i załączyć niezbędne do oceny wady zdjęcia produktu. 

 

Adres do wysyłki: 

Caseworld.pl,

Kazimierza Wielkiego 40/4

30-074 Kraków

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl